بهترین فیس واش ایرانی برای پوست چرب و خشک

بهترین فیس واش ایرانی برای پوست چرب و خشک

شستن صورت دوبار در روز، صبح و شب، بدون شک در هر روتین مراقبت از پوست واجب و ضروری است. البته بسیار اهمیت دارد که فیس واش مناسب و صحیحی و در عین حال باکیفیتی را بر اساس نوع و نیازهای پوست خود تهیه کنید که هم چنین در کنار محافظت از پوست تان، چربی‌های طبیعی و لازم آن را نیز از بین نبرد. در این مطلب به معرفی بهترین فیس واش ایرانی برای پوست چرب و خشک می پردازیم؛ پس اگر شما هم به دنبال شوینده خوب و مناسب با پوست خود می گردید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

بهترین فیس واش ایرانی

فیس واش‌ های مالتی اکتیو بریستون برای انواع مختلف پوست با نیازهای گوناگون می‌توانند بهترین گزینه برای شما و پوست‌تان باشند. این فیس واش ایرانی در حالی که کثیفی‌ها، آلودگی‌ها، سلول‌های مرده، آرایش را از روی سطح پوست پاک می‌کند، از سلامت پوست‌تان محافظت می‌کند و اجازه نمی دهد که احساس خشکی و کشیدگی داشته باشد، هم چنین به بهبود هر چه بیشتر مسائل پوستی هم چون جوش و آکنه کمک می‌کند و اجازه نمی دهد تا پوست تحت تاثیر آب و هوایی قرار بگیرد که در آن زندگی می‌کنید.

فیس واش ایرانی بریستون

انتخاب بهترین فیس واش ایرانی مناسب نوع پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که استفاده از شوینده و فیس واش اشتباه چیزی جز آسیب و صدمه به پوست به همراه ندارد. هیچگاه کسی که پوست چرب دارد نمی تواند از استفاده از فیس واش مناسب پوست خشک، مزیت‌ها و نتایج مورد نظر را به دست بیاورد، به علاوه ممکن است با مشکلات پوستی جدیدی مواجه شود یا امکان دارد بیماری‌ها و مسائل پوست قبلی، در وضعیت بدتری قرار بگیرند.

چرا استفاده از فیس واش اهمیت دارد؟

استفاده از بهترین فیس واش ایرانی در روتین روزانه می‌تواند موجب پاکسازی سطح پوست و منافذ آن شود، بنابراین از بروز مسائلی مانند آکنه و جوش جلوگیری می‌کند. به علاوه می‌تواند میزان جذب محصولات مراقبت از پوستی که در ادامه روتین خود به کار می‌برید، افزایش دهد تا تاثیرگذاری بیشتری روی پوست و سلامت آن داشته باشند. همه این‌ها در حالی است که  سطح PH پوست‌تان را مدیریت می‌کند و اجازه نمی دهد تعادل آب و چربی پوست برهم بریزد.

مشخصات فیس واش مناسب پوست خشک

اگر پوست‌تان خشک و پوسته پوسته است یا در برخی موارد احساس سوزش و خارش پوست دارید، باید از فیس واش ملایم بریستون استفاده کنید که با ترکیبات آبرسان خود رطوبت پوست‌تان را افزایش می‌دهد، PH پوست‌تان را تنظیم می‌کند و از التهاباتی که منجر به خشکی و سوزش و قرمزی بیشتر پوست می‌شود، جلوگیری می‌نماید.

بافت این فیس واش بسیار مخملی است و حاوی ترکیبات آبرسان مانند عصاره آلوئه ورا است. هم چنین وجود مواد مغذی در فرمول این محصول موجب می‌شود تا پوست همیشه رطوبت مورد نیاز را برای انجام مسئولیت‌های مهم خود، در اختیار داشته باشد.

فیس واش ایرانی برای پوست چرب و خشک

مشخصات فیس واش مناسب پوست چرب

بهترین فیس واش ایرانی برای پوست چرب باید حاوی ترکیباتی باشد که از تولید بیش از حد چربی پوست (که سبوم شناخته می‌شود) جلوگیری کند. فیس واش بریستون نه تنها در تنظیم چربی پوست بی نظیر عمل می‌کند، بلکه به این ترتیب موجب می‌شود تا از میزان جوش‌های صورت شما کمتر شود.

بافت فومی این فیس واش بیشترین تناسب را با نوع پوست چرب دارد و پوست را بدون هیچ اثری از خشکی و یا چربی بیش از حد، تمیز و درخشان نمایان می‌کند.

نحوه استفاده از فیس واش

شستن صورت به روش درست، برای اطمینان از سلامت کلی پوست بسیار اهمیت دارد.

  1. شما باید ابتدا صورت خود را با آب ولرم خیس کنید.
  2. سپس باید به اندازه کافی از فیس واش را بردارید و با حرکات دایره ای و ملایم روی تمام صورت خود ماساژ دهید.
  3. در مرحله بعد باید تمامی کف روی صورت خود را با آب ولرم بشویید.
  4. در آخر باید صورت خود را با یک حوله نرم و تمیز و با حرکات ملایم خشک کنید، بدون این که پوست صورت‌تان را بکشید و با حرکات خشن مالش دهید.

سوالات متداول

هر چند وقت یکبار باید صورتم را با فیس واش بشویم؟

شما باید هر روز از فیس واش استفاده کنید، چرا که وجود یک شوینده در روتین مراقبت از پوست تان، یکی از ساده ترین و راحت ترین روش‌ها برای از بین بردن کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی است که در طول روز روی صورت‌تان انباشته می‌شوند.

چه زمانی باید از فیس واش استفاده کنم؟

معمولا توصیه می‌شود که دوبار در روز از فیش واس استفاده کنید. استفاده از بهترین فیس واش ایرانی در صبح موجب احیای پوست‌تان می‌شود و در شب نیز پوست‌تان را از هر گونه آلودگی و ناخالصی پاک می‌کند، از جمله ضد آفتاب، مواد آرایشی، گرد و غبار و غیره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *