انواع ژل حالت دهنده ابرو

انواع ژل حالت دهنده ابرو

اگر به فکر خرید لوازم آرایشی هستید، یکی از گزینه ‌هایی که حتماً نیاز شما خواهد شد، ژل ابرو حالت دهنده است. مسلما همه افراد دوست دارند ابروهای پرپشت، مرتب و خوش حالتی داشته باشند. ژل لیفت ابرو یکی از بهترین گزینه هایی است که به جوانسازی چهره شما نیز کمک می کند. در این مطلب با انواع ژل حالت دهنده ابرو آشنا خواهید شد.

ژل ابرو بی رنگ یا رنگی؟

اگر برای خرید ژل حالت دهنده ابرو اقدام کنید، قطعاً فروشنده انواع مختلفی از این ژل را در اختیار شما قرار خواهد داد. البته معمولاً فروشندگان راهنمایی‌های لازم را برای مشتری به عمل م ی‌آورند اما خود شما باید بدانید که براساس حالت ابروها و میزان پرپشتی ابرو، کدام یک از انواع ژل حالت ‌دهنده ابرو برای شما مناسب تر هستند.

 اغلب مشتریان این سوال را مطرح می‌ کنند که ژل ابرو بی رنگ یا رنگی؟ کدام یک از این دو برای ما مناسب تر است؟ ما برای آن دسته از افرادی که ابروهای کم پشت و باریک دارند، ژل ابرو رنگی را پیشنهاد می کنیم چون با این کار هم به مرتب شدن ابروهای خود کمک کرده اید و هم ابروهای شما پرپشت به نظر می‌رسند.

اما در صورتی که شما ذاتا ابروهای پرپشتی دارید، نیازی نیست به سراغ ژل حالت دهنده ابروی رنگی بروید. کافی است که از ژل ابروی بی رنگ استفاده کنید تا تنها بتوانید موی ابروی خود را حالت دهید.

بهترین برند ژل ابرو
بهترین برند ژل ابرو

نکات مهم در استفاده از انواع ژل حالت دهنده ابرو

در صورتی که تمایل دارید از ژل ابرو برای فرم دادن به ابروهای خود استفاده کنید، باید نحوه صحیح استفاده از آن را بدانید. در کنار این موضوع، چند نکته بسیار مهم را نیز برای شما عزیزان ذکر می کنیم که دانستن آن ها باعث می شود بدون عارضه بتوانید ژل ابرو استفاده کنید:

۱- انتخاب بهترین برند ژل ابرو

در  انتخاب برند ژل حالت دهنده ابرو دقت بسیار زیادی داشته باشید. درست است که برندهای زیادی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی فعالیت می‌کنند اما متاسفانه همه آن ها اصل نبوده و لوازم آرایشی تقلبی نیز در بازار وجود دارد که باعث می شوند پوست صورت شما و حتی ابرو، خیلی سریع دچار آسیب گردد.

ژل ابرو بریستون یکی از بهترین انواع برندها است که ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم. آنچه باعث شده است برند بیستون به عنوان یکی از بهترین برندها شناخته شود، قدرت بالا در لیفت ابرو، خاصیت آبرسانی برای ابروها بدون حالت خشک شدن، ماندگاری بسیار زیاد و عدم ریزش ابرو، عدم ایجاد سفیدک و داشتن بافت بسیار سبک است. پیشنهاد می کنیم حتماً یک بار از ژل حالت دهنده ابرو بریستون استفاده کنید تا متوجه مزیت های نامبرده گردید.

بهترین برند ژل ابرو
بهترین برند ژل ابرو

۲- مراقبت از ابرو بعد از استفاده از ژل

توصیه می‌ کنیم بعد از اینکه ژل ابرو را از صورت خود شستید، در زمان خواب از روغن بادام برای ماساژ دادن ابروها و تقویت و ترمیم ریشه موی ابرو استفاده کنید. در این صورت اطمینان خاطر خواهید داشت که این ژل به هیچ عنوان هیچ آسیبی به موهای ابروی شما وارد نمی کند.

 بهتر است اجازه ندهید ژل ابرو به مدت طولانی بر روی موی ابرو باقی بماند چون حتی اگر شما بهترین برند را استفاده کنید، وقتی ژل به صورت دائمی بر روی ابروهای شما باقی بماند، به دلیل اینکه تنفس فولیکول مو دچار مشکل می گردد، ابروی شما آسیب خواهد دید.

آیا استفاده از ژل حالت دهنده ابروی خانگی مناسب است؟

 بعضی از افراد ترجیح می‌ دهند که از ژل حالت دهنده ابرو خانگی استفاده کنند. برای این منظور باید ترکیباتی همانند قهوه، کاکائو، ژل آلوورا و وازلین با یکدیگر مخلوط کنید تا نسبت مناسبی به دست آید. اما آیا شما می توانید مقدار دقیق هر کدام از این ترکیبات را به گونه ای تنظیم کنید که از یک سو این ژل ابرو بتواند به بهترین شکل ممکن ابروهای شما را حالت داده و از سوی دیگر تأثیر منفی بر روی فولیکول مو نداشته باشد؟

ژل حالت دهنده ابرو
ژل حالت دهنده ابرو

پیشنهاد ما بر این است که به جای ژل ابرو خانگی به سراغ ژل ابروی آماده بروید و البته از برندهای معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید. ژل ابروی بریستون بهترین انتخابی است که ما به شما عزیزان پیشنهاد می ‌دهیم. می توانید به سایت بیستون مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما صحبت کنید تا تمامی سوالات شما را پاسخ دهند و بتوانید خرید ایده آلی داشته باشید.

جمع بندی نهایی

در صورتی که می خواهید انواع ژل حالت دهنده ابرو را بخرید باید بدانید که این ژل به دو صورت رنگی و بدون رنگ در بازار عرضه می شود. در صورتی که ابروهای باریکی دارید، ژل ابروی رنگی بهترین گزینه برای شما عزیزان خواهد بود. از شما می‌خواهیم که نظر خود را در مورد این مقاله با ما و همچنین همراهان عزیز در میان بگذارید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *